X4 GRAPHITE UPPER DECK - SPLIT REAR - 2.0MM
301073 - X4 GRAPHITE UPPER DECK – SPLIT REAR - 2.0MM
Dělené patro se doporučuje použít především pro asfaltové povrchy, případně i koberec, kdy chcete mít více zatáčení.
Všeobecně platí.
Při použití tužšího vrchního patra má X4 méně flexu (kroucení) a tak má méně zatáčení a tím je hodnější, a tak vhodnější pro méně zručné piloty. Naopak pokud chcete agresivnější auto, které bude více zatáčet, a tak disponovat rychlejšími průjezdy zatáčkami, zvolte tenčí vrchní patro 301071.
Dělená vrchní patra 301072 a 301073 se doporučují používat především pro asfaltové povrchy, které mají za všech okolností méně přilnavosti než kobercové povrchy. Dělená patra poskytnou autu více flexu (kroucení) a tak generují více přilnavosti. Ano dělená vrchní patra lze použít i na kobercové tratě, X4 tak může mít více přilnavosti a tím rychlosti, avšak může být pro vás náročnější na řízení.
Výrazně můžete ovlivnit chování X4, pokud také správně zvolíte uchycení ve středu auta jedním nebo dvěma šrouby. Všeobecně auta trpí na asfaltových tratích nedotáčivostí, a tak pro nejvíce řízení použijte u předního patra pouze jeden šroub. Naopak pro zklidnění X4, je-li náročná na řízení, použijte dva šrouby k uchycení. U zadního patra většinou používejte dva šrouby, auto tak bude více rotovat (zatáčet), případně použijte jen jeden šroub, můžete tak mít více trakce na zadní nápravu, ale ztratit něco na zatáčení.